fbpx
Różne

Obsługa zgłoszeń serwisowych w firmie deweloperskiej

• Zakładki: 56


Sprzedaż nieruchomości to wieloetapowy proces, który nie kończy się na podpisaniu umowy. Kontynuacja posprzedażowej obsługi klienta jest kluczowa i przekłada się na finalną opinię o transakcji i deweloperze. Wsparcie w utrzymaniu wysokich standardów jest nieocenione, zwłaszcza w postaci zaawansowanych narzędzi, takich jak system CRM z rozbudowanymi funkcjonalnościami, dostosowanymi do potrzeb branży nieruchomości. Jednym z elementów posprzedażowej obsługi klienta jest obsługa zgłoszeń serwisowych. System voxCRM pozwala na optymalizację i efektywne zarządzanie tym procesem.

Jak CRM dla dewelopera wspiera zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi?

Obsługa zgłoszeń serwisowych w firmie deweloperskiej to proces składający się z dwóch głównych elementów. Jednym z nich jest dokonywanie takich zgłoszeń przez klientów, a drugim zarządzanie nimi po stronie dewelopera. System CRM dla deweloperów voxDeveloper, wspiera oba te aspekty. 

Klienci firmy deweloperskiej mogą korzystać z dedykowanego panelu „Strefa Klienta”, dostępnego zarówno z poziomu przeglądarki internetowej, jak i aplikacji mobilnej.  Funkcja zapewnia dostęp do informacji o rezerwacjach, umowach, fakturach i harmonogramach wpłat, umożliwia pobieranie udostępnionych przez doradcę dokumentów oraz  łatwe i szybkie zgłaszanie usterek. Wystarczy podać informacje dotyczące nieruchomości oraz opis problemu, aby zgłoszenie trafiło do odpowiedniego działu. Możliwe jest także dokonywanie zgłoszeń za pomocą udostępnionego przez dewelopera formularza, na przykład na stronie internetowej. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość dołączania zdjęć, które uzupełniają treść opisu usterki.

Zgłoszenia wysłane przez klienta przekierowywane są do CRM i dostępne w module Helpdesk. System automatycznie je kategoryzuje i przypisuje odpowiednim pracownikom, co znacznie skraca proces ich rozpatrywania, gwarantując szybką odpowiedź klientowi. Moduł Helpdesk umożliwia także efektywne zarządzanie zgłoszeniami poprzez sortowanie ich według daty w układzie miesięcznym i tygodniowym, statusu, specjalisty odpowiedzialnego za obsługę oraz lokalizacji. Dodatkowo, informacje dotyczące zgłoszeń serwisowych są eksportowane do modułu odbioru nieruchomości.

Automatyzacja i optymalizacja obsługi zgłoszeń serwisowych pozwala na szybką reakcję i przejrzystą komunikację z klientami. Wygodne rozwiązanie, jakim jest możliwość zgłaszania usterek poprzez aplikację, „Strefę Klienta” lub formularz zgłoszeniowy, będzie z pewnością docenione przez nabywców nieruchomości. 

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
43 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *