Strona 1 z 1

Oświetlenie mebli

: 03 cze 2019, 12:12
autor: carmen
Oświetlenie mebli - co sądzicie o takim rozwiązaniu ?

Re: Oświetlenie mebli

: 03 cze 2019, 12:24
autor: vizzka
ja tam lubie takie nowoczesne rozwiązania więc czemu nie :) mam w ten sposób oświetloną meblościankę i maż położył jeszcze taśmy ledowe przy listwach mebli w kuchni. Fajnie to wygląda jak się zgaszone górne oświetlenie :)

Re: Oświetlenie mebli

: 03 cze 2019, 12:30
autor: carmen
oo włąśnie o czymś takim myśle :) Jeszcze jakoś fajnie schody bym wyeksponowała w ten sposób. Gdzie kupowaliście te taśmy ? w jakimś markecie budowlanym ?

Re: Oświetlenie mebli

: 03 cze 2019, 15:33
autor: anna.brykala
carmen pisze: 03 cze 2019, 12:12 Oświetlenie mebli - co sądzicie o takim rozwiązaniu ?
Jak dla mnie - super pomysł! Też zdecydowaliśmy się na to w trakcie remontu, niestety trochę po fakcie :( Podpatrzyliśmy to u znajomych już po tym, jak zamówiliśmy meble, więc w oryginale nie było podświetlenia w meblach, ale wykombinowaliśmy jak samemu to ogarnąć ;) Właśnie tak, jak mówicie kupiliśmy listy led i gniazdo meblowe wpuszczane w plecy mebli. Efekt jest super, w ogóle nie widać, że nie było tak od początku. Najlepiej wygląda to oczywiście wieczorami, jesteśmy strasznie zadowoleni :)))

Re: Oświetlenie mebli

: 13 cze 2019, 13:12
autor: Jasmine
Odpowiedni dobór lamp jest kluczową kwestią. Przykładowo oświetlenie biurka ma spełniać podwójne zadanie, bowiem jego celem jest stworzenie nam optymalnych warunków do pracy, jak również uzupełnienie aranżacji biura. Na szczęście na Strefie Porad Iluve znajdziemy gotowe recepty na to, jakie produkty wybrać.

Re: Oświetlenie mebli

: 24 cze 2019, 13:37
autor: Domanaa
akurat taśmy LED w tym przypadku to bardzo dobre rozwiązanie. Moim zdaniem dają świetny efekt i nie musisz aż tak dużo na to wydawać. Widziałąm że tutaj https://www.kingled.pl/tasmy-led.html , jest dość duży wybór elementów potrzebnych do takiego oświetlenia mebli.

Re: Oświetlenie mebli

: 28 cze 2019, 4:50
autor: vizzka
carmen pisze: 03 cze 2019, 12:30 oo włąśnie o czymś takim myśle :) Jeszcze jakoś fajnie schody bym wyeksponowała w ten sposób. Gdzie kupowaliście te taśmy ? w jakimś markecie budowlanym ?
nie wiesz co my akurat kupiliśmy produkty marki GTV, tu masz namiar na ich stronkę https://www.gtv.com.pl/lighting/pl/produkty. Są dobre jakościowo a do tego w niewygórowanej cenie. U nich kupowaliśmy też oprawy dekoracyjne i wszystkie żarówki.

Re: Oświetlenie mebli

: 28 cze 2019, 5:07
autor: carmen
vizzka pisze: 28 cze 2019, 4:50
carmen pisze: 03 cze 2019, 12:30 oo włąśnie o czymś takim myśle :) Jeszcze jakoś fajnie schody bym wyeksponowała w ten sposób. Gdzie kupowaliście te taśmy ? w jakimś markecie budowlanym ?
nie wiesz co my akurat kupiliśmy produkty marki GTV, tu masz namiar na ich stronkę https://www.gtv.com.pl/lighting/pl/produkty. Są dobre jakościowo a do tego w niewygórowanej cenie. U nich kupowaliśmy też oprawy dekoracyjne i wszystkie żarówki.
dzięki, o tej firmie nie słyszałam ale zaraz przejrze sobie ich stronę internetową i może uda się coś wybrać :)

Re: Oświetlenie mebli

: 09 sie 2019, 19:02
autor: paskan
Generalnie bardzo modne są teraz profile led i mozna je nabyc w sklepach https://www.profileled.pl/ albo gdzie tam chcecie niedlugo u mnie w mieszkaniu bedzie okazja do gruntownego remontu dlatego nad oświetleniem tez musialem pomyslec i jestem w 100% pewny, ze wybiore LED. Tanio, efektownie i przede wszystkim szybko i wygodnie :)

Re: Oświetlenie mebli

: 14 sie 2019, 6:09
autor: vizzka
carmen to daj znac koniecznie jak uda się już coś zamówić :)

Re: Oświetlenie mebli

: 14 sie 2019, 6:21
autor: carmen
ja już po zakupach w zasadzie heh :) Na początek kupiłam kilka taśm ledowych i uzupełniłam zapas żarówek ledowych :)

Re: Oświetlenie mebli

: 21 sie 2019, 8:50
autor: anula
Jak chcecie oświetlić meble, to najlepiej sprawdzą się tutaj profile led Bez problemu możecie zamówić je online, bez wychodzenia z domu. Od siebie mogę wam chociażby polecić producenta Kluskdesign, który jest liderem na polskim rynku, jeżeli chodzi o profile led. Możecie być pewni, że są one wysokiej jakości, a ceny wcale nie są wygórowane.

Re: Oświetlenie mebli

: 29 sie 2019, 12:05
autor: kamilaskal
Jak chodzi o oświetlenie mebli to wybór jest tylko jeden. Światła led. Idealnie się do tego nadają taśmy LEDowe. Możesz je zamontować praktycznie wszędzie i nie zużywaja duzej ilości energii. Ja dodatkowo sugerowałbym jeszcze zamontować włącznik zbliżeniowy i wszystko będzie po prostu piekne.

Re: Oświetlenie mebli

: 17 wrz 2019, 12:19
autor: strefalamp
Też myślę, że przy oświetlaniu mebli, szczególnie w kuchni, idealnie sprawdzą się taśmy led. Będą świetnym elementem dekoracyjnym, a do tego dadzą potrzebne Ci światło. Włączone wieczorem będą wyglądały naprawdę fajnie.

Re: Oświetlenie mebli

: 30 gru 2019, 22:59
autor: Andrzej1
W tym temacie bardzo duzo zależy od Waszego podejścia do tematu. Moim zdaniem, warto stawiać na takie rozwiązania, które znajdziecie w https://www.hurtelektryczny.pl/gniazda-elektryczne To świetna opcja, dlatego powinniście być na to dobrze przygotowani. Byłoby szkoda przegapić takie okazje.

Re: Oświetlenie mebli

: 07 sty 2020, 0:35
autor: Kalanss
Oświetlenie odgrywa bardzo duzą rolę w oświetleniu a ciągle odnoszę wrażenie, że w Polsce jest pomijane. Wiecie z czego to wynika? Jedyne co mi przychodzi do głowy to niewiedza. Jeśli nie wiecie jakie zastosować oświetlenie, gdzie je wybrać i jak ustawić, polecam zajrzeć na blog https://www.artistsworkshop.eu/

Re: Oświetlenie mebli

: 27 sty 2020, 22:52
autor: pukla123
fajnie prezentuje się taśma led https://www.strefalamp.pl/tasma-led-warszawa Teraz takie oświetlenia ledowe są bardzo popularne, ja na początku byłam sceptyczna, ale jak zobaczylam taką aranżacje u koleżanki to od razu mi się spodobala