Czym wyróżnia się system CRM voxDeveloper? Poznaj opinię specjalistów z firmy Voxcommerce
System CRM voxDeveloper to nowoczesne oprogramowanie, które rozwija się na bazie prawie 20 lat doświadczeń pracowników firmy Voxcommerce w tworzeniu oprogramowania dla firm związanych z branżą nieruchomości. Dzięki specjalistycznym modułom voxDeveloper znacząco różni się od tradycyjnych systemów CRM, służących tradycyjnie do zarządzania relacjami z klientem. Umożliwia on optymalizację pracy większości pracowników firmy deweloperskiej, wspiera sprzedaż, a jego wdrożenie realnie przekłada się na większą sprzedaż nieruchomości i satysfakcję klienta. Czym wyróżnia się system CRM firmy Voxcommerce?
System CRM voxDeveloper – zaawansowane oprogramowanie dla firm deweloperskich
Vox program firmy Voxcommerce, zwany również voxCRM lub voxDeveloper CRM to zaawansowany system, który pozwala zoptymalizować pracę specjalistów odpowiedzialnych w firmie deweloperskiej za marketing, sprzedaż, posprzedażową obsługę klienta, a także działów księgowych czy administracyjnych. Możliwe jest to dzięki poszerzeniu standardowych funkcjonalności, dostępnych w CRM-ach, o specjalistyczne moduły. Jednocześnie program dostępny jest za pośrednictwem przeglądarki internetowej, nie wymaga instalowania oprogamowania na komputerach użytkowników. Dużą użytecznością charakteryzuje się również dedykowana aplikacja mobilna CRM na telefony z systemem Android oraz iPhony.
Przy wsparciu CRM prowadzony może być jest skuteczny marketing (dostępne są wybrane moduły marketing automation oraz integracje ze specjalistycznym oprogramowaniem) oraz sprzedaż. Kolejne funkcje usprawniają nadzór nad rozliczeniami z klientami, a moduł, do którego mogą logować się klienci firmy deweloperskiej, umożliwia im podgląd do własnych danych, dokumentów i komunikacji z opiekunem po stronie dewelopera. Również w tym miejscu mogą oni zgłaszać awarie czy brak potrzebnego dokumentu, a zgłoszenie automatycznie przekierowywane jest do odpowiedniego specjalisty.
Ogromnym atutem voxDeveloper jest już wspomniana możliwość korzystania z aplikacji na smartfonie czy tablecie (np. odbiory mieszkań, zaznaczanie usterek na planie kondygnacji itp.) oraz brak konieczności instalowania systemu na komputerze stacjonarnym czy wykupowania dodatkowego hostingu. Intuicyjna obsługa CRM-u oraz zaawansowane funkcje poprawiają efektywność pracy poszczególnych działów oraz usprawniają obsługę klienta. Narzędzie pozwala więc zwiększyć satysfakcję klienta, przekłada się na budowę pozytywnego wizerunku marki dewelopera jako nowoczesnego i sprawnego w działaniu.
Fot. Shutterstock.